Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-11, 00:06   #1

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

V64-Örebro

2 Trixarn har fått ett fint läge då han är startsnabb. Är inne på sitt sista år på tävlingsbanan
men visar inga ålderstecken än så länge. Senast tog han sin vana trogen hand om ledningen
från spår sex bakom bilen och höll ett bra tempo och kunde hålla undan för Bar Plombiers
avslutning och vann knappt men säkert på 11,8. Perfekta förutsättningar igen för att leda
loppet runt om och jeg spikar trotjänaren med hopp om spets och slut
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 12:41   #2

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Daniel hade en riktigt fin debutant senast i Floyd P. Boko, vann okörd från spets på 1.16.6. Minst rutinerad av alla här med sin enda start men gav läckert intryck. De ska köra bilprovstart innan, hoppas det ser ok ut, svårt gissa på startsnabbhet här
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 12:56   #3

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Hittade inget intressant till Örebro när jag läste på, men intressant info från Untersteiner på Hermes Håleryd i V5-2 på Åby (4 procent just nu). Bytt gård och ska ffg tävla barfota runt om.

Annars mest nyfiken på att se Claes Svenssons hästar i kväll, framförallt King Sir Kir och Countrygirl Ås. Lär dock inte bli samma odds på den sistnämnda som i debuten för honom elitsloppsöndagen när den tävlade barfota runt om ffg och vann till 14 ggr pengarna efter ett av årets vassaste upplopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10), Vladswe (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 13:32   #4

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Björn Goop är favorit fyra lopp i rad (2,3,4,5). Spännande att se vilket humör han vaknat på idag.
Gammal 2015-06-11, 14:15   #5

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
2 Trixarn har fått ett fint läge då han är startsnabb. Är inne på sitt sista år på tävlingsbanan
men visar inga ålderstecken än så länge. Senast tog han sin vana trogen hand om ledningen
från spår sex bakom bilen och höll ett bra tempo och kunde hålla undan för Bar Plombiers
avslutning och vann knappt men säkert på 11,8. Perfekta förutsättningar igen för att leda
loppet runt om och jeg spikar trotjänaren med hopp om spets och slut

Önskar Trixarn och goa gubben Bo V Öman all framgång, hans sista häst på träningslistan, sen går en epok i graven :(

Dock har Trixarn aldrig varit ute i en så hård propp som nu, upp till 1.75 mille.
Han har hållit sig på millegränsen och under, så minst intjänat i detta lopp.

Jag tycker inte den ska vara favorit eller spik, hårdare motstånd och får rekordsänka rejält idag om den ska vinna.
Gammal 2015-06-11, 14:23   #6

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Önskar Trixarn och goa gubben Bo V Öman all framgång, hans sista häst på träningslistan, sen går en epok i graven :(

Dock har Trixarn aldrig varit ute i en så hård propp som nu, upp till 1.75 mille.

Jag tycker inte den ska vara favorit eller spik, hårdare motstånd och får rekordsänka rejält idag om den ska vinna.
kanske dags för nato dream ikväll? vad tror du helge?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 14:33   #7

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:

Han kommer inte till spets och iom tror jag lite och inget på den iaf!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 14:39   #8

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Satt just och tittade på Global Offshores lopp senast, tycker den såg fin ut, har ett lopp i kroppen nu, sprang på 1.10.8 då efter invändig resa, efter fem månaders frånvaro. Säkert gått framåt med det.

Kan den svara spets? Ja, kanske det, blir svår att slå då.

Tycker Nato är knepig, men visst en bra dag så, ingen spik.

Kanske blir en jäkla körning från start mellan 1 och 2 och bäddar för nån i draget

Får klura vidare om det loppet.
Gammal 2015-06-11, 14:59   #9

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Kvällens spikar är Gross Weight, Red Mile Font och Global Offshore (kusken har dock kört väldigt illa, så jag kanske får ångra mig).
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 15:04   #10

Helges avatar

Standard

Citat:
Daniel hade en riktigt fin debutant senast i Floyd P. Boko, vann okörd från spets på 1.16.6. Minst rutinerad av alla här med sin enda start men gav läckert intryck. De ska köra bilprovstart innan, hoppas det ser ok ut, svårt gissa på startsnabbhet här
I detta lopp läste jag en mycket intressant intervju om Azzaro La Marc. Den har hoppat en massa och nu lättas den från järnskor och sulor till aluminiumskor. Denna enorma lättning syns ej på skolistan. Dom har testat i jobb på Lindesberg i fredags och det kändes super! Provade även bilstart och öppnade snabbt. Tror på 1.14 tid och DET räcker långt här om allt fungerar, dock prioriteras felfritt lopp idag för att slippa kvala. 3 %.
Gammal 2015-06-11, 15:04   #11

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kvällens spikar är Gross Weight, Red Mile Font och Global Offshore (kusken har dock kört väldigt illa, så jag kanske får ångra mig).
Varför spela så tidigt? Sitter dina spikar lär nog inte utdelningen överstiga tusenlappen, ser väl inte ut att kunna skrälla så mycket i resterande avdelningar...?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 15:05   #12

Standard

Citat:
I detta lopp läste jag en mycket intressant intervju om Azzaro La Marc. Den har hoppat en massa och nu lättas den från järnskor och sulor till aluminiumskor. Denna enorma lättning syns ej på skolistan. Dom har testat i jobb på Lindesberg i fredags och det kändes super! Provade även bilstart och öppnade snabbt. Tror på 1.14 tid och DET räcker långt här om allt fungerar, dock prioriteras felfritt lopp idag för att slippa kvala. 3 %.
Jag kan ha fel men tror inte att den vinner. Ehlers vann senast för ca 10 månader sedan...
Gammal 2015-06-11, 15:07   #13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Den är väl överstreckad? Gör alltid bra prestationer men har svårt att vinna?
Gammal 2015-06-11, 15:07   #14

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Jag kan ha fel men tror inte att den vinner. Ehlers vann senast för ca 10 månader sedan...
Jag håller Daniels som min vinnare men klart rolig skräll på 3 % efter den infon.
3 % = ingen tror på den, inte bara du :P
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2)
Gammal 2015-06-11, 15:08   #15

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Läste i två intervjuer igår kväll att även Sauron Pil ska lättas från järnskor till aluminiumskor och dessutom ev tävla med bike ffg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td